American Tourister

Znamka American Tourister se osredotoča na proizvodnjo visokokakovostne in cenovno dostopne prtljage. V javnosti je znana predvsem po svojih ikoničnih trdih kovčkih, katerim je svoj obraz posodil Cristiano Ronaldo. V asortimanu American Tourister se poleg dizajnerskih in izrazitih trdih kovčkov, nahajajo tudi kakovostni in dodelani tekstilni kovčki, izvirni nahrbtniki, potovalne torbe ali praktične torbe za prenosnik.

Ne najdemo izdelkov, ki bi ustrezali izboru.

Ena vodilnih svetovnih znamk prtljage American Tourister deluje v več kot 120 državah po vsem svetu. American Tourister izstopa z edinstveno kombinacijo stilskega dizajna s kakovostno izdelavo in uporabo inovativnih materialov. Znamka ponuja širok asortiman cenovno dostopne prtljage, ki se ponaša z privlačnimi dizajni, barvami in praktičnimi funkcionalnimi elementi. Izvirne teksture, izrazite barve in dodelani detajli ustvarjajo izrazite in izjemne izdelke, ki postanejo popolni potovalni pomočniki.

Zgodba American Tourister se je začela leta 1933 na Rhode Islandu v ZDA, ko je ustanovitelj Sol Koffler vložil svoje življenjske prihranke v ustanovitev podjetja za proizvodnjo prtljage. Njegov cilj in sanje so bile ustvariti trpežen kovček, ki bo cenovno dostopen za vse.

V povojnem letu 1945 se je začel razvijati letalski promet, lahka in trpežna prtljaga je postala zelo iskana. American Tourister je na povpraševanje odgovoril s kovčkom Hi-Taper, ki je bil lahek, sodoben in dopolnjen z drugimi funkcijami, ki so olajšale potovanje.

50. leta so bila za podjetje v znamenju eksperimentiranja z vrhunskimi materiali, rezultat pa je bila proizvodnja prvega kovčka iz stisnjenega materiala na svetu. Ta se ni odlikoval le po visoki trpežnosti, ampak tudi po sodobnem dizajnu. Ta napredek je postal dober odskočni kamen za nastop mednarodnega letalskega prometa v 60. letih. American Tourister je postalo prvo podjetje, ki je začelo testirati svoje izdelke s pomočjo stevardes glavnih letalskih prevoznikov.

Leta 1971 je znamka izdala slavno reklamno kampanjo Gorila. V oglasu gorila znotraj kletke neuspešno poskuša razbiti kovček American Tourister z metanjem in udarjanjem ob rešetke.

Leta 1993 je American Tourister odkupilo podjetje Samsonite. Tako je nastala združitev dveh močnih svetovnih znamk prtljage, kar je obema podjetjema dodalo novo razsežnost.

2014 je bilo leto, ko je znamka navezala sodelovanje s podjetjem Disney in tako ustvarila prtljago z priljubljenimi liki iz sveta Disney in Marvel.

Leta 2017 je American Tourister na trg lansiral ikonični model SoundBox. Edinstven dizajn koncentričnih krogov si je prislužil prestižno nagrado Red Dot Design Award.

Naslednje leto 2018 podjetje American Tourister ni mirovalo in je navezalo sodelovanje z nogometno zvezdo Cristianom Ronaldom, ki je postal obraz celotne znamke.

Leta 2019 je American Tourister predstavil novo kolekcijo Airconic s svojim do takrat najlažjim trdim kovčkom. Velik kovček (velikost L) Airconic se ponaša s težo le 3,2 kg.

Naslednja leta so bila v znamenju trajnosti. Podjetje American Tourister je hitro razumelo potrebo po spremembi in se odzvalo z edinstvenim materialom iz recikliranih PET plastenk z imenom Recycled™. Ta material se uporablja tako za notranjo podlogo kot za zunanjo površino kovčkov in torb American Tourister.

Leta 2021 je znamka American Tourister simbolično osvojila evropski trg, prodan je bil milijonti kovček modela SoundBox, kar kaže na njihovo visoko priljubljenost in brezčasnost.

Leta 2023 je znamka American Tourister praznovala 90. rojstni dan. Čeprav je starejša, kot bi se morda zdelo, se še vedno drži prvotne vizije - ustvarjati visokokakovostno prtljago, dostopno za vsakogar, točno tako, kot si je zamislil njen ustanovitelj.

Uradna spletna stran proizvajalca: https://www.americantourister.eu/

Akceptujeme karty VISA Akceptujeme karty Mastercard Akceptujeme karty Maestro Akceptujeme Google Pay Akceptujeme Apple Pay