Pogoji poslovanja

POSLOVNI POGOJI

poslovne družbe
Shopen Group s.r.o.
s sedežem Purkyňova 3050/99a, 612 00 Brno, Češka republika
matična številka: 293 65 252
vpisana v poslovni register pri Krajskem sodišču v Brnu, oddelek C, vložek 75661

za prodajo blaga prek spletne trgovine na spletnem naslovu www.bagalio.si


1. UVODNE DOLOČBE

1.1 Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju »poslovni pogoji«) družbe Shopen Group s.r.o. (v nadaljevanju »prodajalec«) urejajo v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov (Ur. l. RS, št. 38/14 s spremembami) medsebojne pravice in obveznosti pogodbenih strank, ki nastanejo na podlagi kupoprodajne pogodbe (v nadaljevanju »kupoprodajna pogodba«) sklenjene med prodajalcem in drugo fizično osebo (v nadaljevanju »kupec«) prek spletne trgovine prodajalca. Spletno trgovino prodajalec upravlja na spletni strani www.bagalio.si (v nadaljevanju »spletna stran«) preko spletnega vmesnika trgovine (v nadaljevanju »spletni vmesnik trgovine«).

1.2 Ti poslovni pogoji ne veljajo, kadar želi oseba kupiti blago kot pravna oseba oziroma kot oseba, ki pri naročanju blaga nastopa v okviru svoje podjetniške dejavnosti ali samostojnega opravljanja poklica.

1.3 Določila, ki odstopajo od teh poslovnih pogojev, lahko pogodbeni stranki dogovorita s kupoprodajno pogodbo. V primeru neskladja imajo dogovorjena določila v kupoprodajni pogodbi prednost pred določili poslovnih pogojev.

1.4 Poslovni pogoji so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Kupoprodajna pogodba in poslovni pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku, pogodbo pa je mogoče skleniti tudi v slovenskem jeziku.

1.5 Prodajalec lahko besedilo poslovnih pogojev spremeni ali dopolni; to ne vpliva na pravice in obveznosti, nastale v času veljavnosti prejšnjega besedila.


2. UPORABNIŠKI RAČUN

2.1 Na podlagi registracije na spletni strani lahko kupec dostopa do svojega uporabniškega vmesnika in z njim naroča blago (v nadaljevanju »uporabniški račun«). Če vmesnik to omogoča, lahko kupec blago naroči tudi brez registracije.

2.2 Pri registraciji in naročilu mora kupec navesti pravilne in resnične podatke ter jih ob vsaki spremembi ažurirati.

2.3 Dostop do uporabniškega računa je zaščiten z uporabniškim imenom in geslom; kupec je dolžan varovati dostopne podatke.

2.4 Kupec ne sme omogočiti uporabe svojega računa tretjim osebam.

2.5 Prodajalec lahko račun izbriše, zlasti če ga kupec ne uporablja več kot dve (2) leti ali krši svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe.

2.6 Kupec se zaveda, da dostop do računa ni nujno neprekinjen, predvsem zaradi vzdrževanja strojne ali programske opreme prodajalca oziroma tretjih oseb.


3. SKLENITEV KUPOPRODAJNE POGODBE

3.1 Vsi prikazi blaga v spletnem vmesniku imajo informativni značaj; prodajalec ni dolžan skleniti pogodbe za navedeno blago.

3.2 Spletni vmesnik vsebuje informacije o blagu, vključno s ceno, davki in stroški vračila, če blaga ni mogoče vrniti po pošti. Cene veljajo, dokler so prikazane. Prodajalec si pridržuje pravico skleniti pogodbo pod individualno dogovorjenimi pogoji.

3.3 Spletni vmesnik vsebuje tudi podatke o stroških pakiranja in dostave, ki veljajo za dostavo na ozemlju Republike Slovenije.

3.4 Kupec blago naroči prek naročilnega obrazca, ki vsebuje zlasti:
  3.4.1 izbrano blago (dodano v »košarico«);
  3.4.2 način plačila, način dostave;
  3.4.3 stroške dostave (v nadaljevanju »naročilo«).

3.5 Kupec lahko pred oddajo naročilo preveri in popravi. Naročilo odda s klikom na gumb »NAROČI«. Prodajalec naročilo potrdi po e‑pošti na naslov kupca.

3.6 Prodajalec sme glede na naravo naročila (količina, cena, stroški) zahtevati dodatno potrditev (pisno ali telefonsko).

3.7 Pogodbeno razmerje nastane, ko kupec prejme e‑poštno potrditev naročila.

3.8 Kupec soglaša z uporabo sredstev komunikacije na daljavo; stroške (internet, telefon) nosi sam in niso višji od običajnih tarif.

3.9 Kupec lahko naročilo brez razloga prekliče na [email protected].


4. CENA BLAGA IN PLAČILNI POGOJI

4.1 Kupec lahko plača:

  • z gotovino po povzetju,

  • brezgotovinsko z nakazilom na račun prodajalca (Wise Europe SA),

  • brezgotovinsko prek plačilnega sistema GoPay,

  • brezgotovinsko s plačilno kartico.

4.2 Skupaj s ceno je kupec dolžan plačati stroške pakiranja in dostave, razen če je izrecno navedeno drugače.

4.3 Prodajalec ne zahteva predujma, razen če je v čl. 4.6 določeno drugače.

4.4 Pri plačilu po povzetju je cena zapadla ob prevzemu; pri brezgotovinskem plačilu v 14 dneh po sklenitvi pogodbe.

4.5 Pri brezgotovinskem plačilu mora kupec navesti sklic in velja, da je plačilo izvedeno ob prilivu na račun prodajalca.

4.6 Prodajalec lahko zahteva plačilo celotne cene pred odpremo, zlasti če kupec ni dodatno potrdil naročila (čl. 3.6).

4.7 Popustov ni mogoče seštevati.

4.8 Prodajalec izda račun v elektronski obliki po plačilu in ga pošlje kupcu.

4.9 Kupec lahko plača z e‑Plačilo+ preko spletne banke.

4.10 Prodajalec odpošlje blago takoj po prejemu potrditve o plačilu.

4.11 Občutljivi podatki spletne banke se ne shranjujejo v sistemu tretjih oseb.

4.12 Kupec soglaša z obdelavo kontaktnih podatkov za namen izpolnitve pogodbe do preklica.

4.13 Ponovljena plačila (tokenizacija kartice)
  4.13.1 Ob prvi kartični transakciji se podatki kartice varno shranijo pri banki (token).
  4.13.2 Pri naslednjih naročilih registriranega plačnika se plačilo izvede samodejno, brez preusmeritve na plačilno okno.


5. ODSTOP OD POGODBE

5.1 Kupec se zaveda, da po 46. členu ZVPot ni mogoče odstopiti od pogodbe za blago, izdelano po navodilih kupca, hitro pokvarljivo blago, zapečateno blago iz higienskih razlogov, avdio‑/video‑posnetke ali programsko opremo z zlomljenim pečatom ipd.

5.2 Če prejšnja omejitev ne velja, ima kupec pravico odstopiti v štirinajstih (14) dneh od prejema blaga; pri več dobavah od prejema zadnjega kosa. Odstop lahko pošlje na naslov sedeža prodajalca ali na [email protected].

5.3 Z odstopom se pogodba razveže. Kupec mora blago vrniti v 14 dneh; povrnejo se stroški dostave do višine najcenejšega načina.

5.4 Prodajalec vrne plačilo v 14 dneh od prejema odstopa na enak način, vendar lahko zadrži vračilo do prejema blaga ali dokazila o pošiljanju.

5.5 Prodajalec lahko enostransko pobota škodo na blagu z zahtevkom kupca.

5.6 Prodajalec lahko odstopi do prevzema blaga s strani kupca in povrne ceno.

5.7 Darilna pogodba je sklenjena z razveznim pogojem: če kupec odstopi, mora vrniti tudi darilo.

5.8 Kupec lahko odstopi od pogodbe v 30 dneh, če vrne blago neuporabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži z etiketami, v poslovalnici Krenova 210/64, 602 00 Brno ali po pošti.

5.9 Za odstop se lahko uporabi obrazec, ki je na voljo na spletni strani.


6. DOSTAVA BLAGA

6.1 Če kupec zahteva poseben način dostave, nosi tveganje in morebitne dodatne stroške.

6.2 Kupec je dolžan prevzeti blago na navedenem naslovu.

6.3 Če je treba blago dostaviti ponovno ali drugače zaradi kupca, ta krije dodatne stroške.

6.4 Kupec mora ob prevzemu preveriti nepoškodovanost embalaže in morebitne poškodbe takoj prijaviti dostavljavcu. V primeru suma nedovoljenega posega lahko pošiljko zavrne.

6.5 Podrobnejši pogoji dostave so lahko urejeni v prodajalčevih dostavnih pogojih.


7. ZAMENJAVA BLAGA

7.1 Kupec lahko zamenja blago, če je neuporabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in z etiketami.

7.2 Zamenjava je možna osebno na naslovu Bagalio, Krenova 210/64, 602 00 Brno ali po pošti s kopijo računa in spremnim pismom.

7.3 Kupec mora poravnati morebitno razliko v ceni.

7.4 Vse stroške zamenjave nosi kupec.


8. JAMČEVANJE ZA NAPAKE

8.1 Pravice in obveznosti glede stvarnih napak se urejajo z določili OZ ter ZVPot.

8.2 Prodajalec jamči, da blago ob prevzemu nima napak in zlasti:
  8.2.1 ima dogovorjene lastnosti;
  8.2.2 je primerno za običajno ali dogovorjeno rabo;
  8.2.3 ustreza kakovostnemu vzorcu ali modelu;
  8.2.4 je v ustrezni količini, meri ali teži;
  8.2.5 izpolnjuje pravne zahteve.

8.3 Če se napaka pokaže v 12 mesecih, se domneva, da je obstajala že ob dobavi.

8.4 Pravice iz napak lahko kupec uveljavlja v 24 mesecih; garancijski rok je naveden na blagu, embalaži ali v reklami.

8.5 Pravice ni pri blagu z nižjo ceno zaradi napake, pri običajni obrabi, pri rabljenem blagu z napako, ki je bila ob prevzemu, ali če je kupec za napako vedel.

8.6 Kupec uveljavlja pravice pri prodajalcu; prodajalec izda pisno potrdilo o prejemu in rešitvi reklamacije.

8.7 Kupčeva reklamacija se lahko uveljavlja na naslovu Bagalio, Krenova 210/64, 602 00 Brno, CZ ali na [email protected].

8.8 Kupec ob prijavi izbere pravico (popravilo, zamenjava, znižanje cene, odstop) in je ne more spremeniti brez soglasja, razen če je popravilo nemogoče.

8.9 Če blago nima zahtevanih lastnosti, lahko kupec zahteva novo brezhibno blago, popravilo, primerno znižanje cene ali odstop od pogodbe.

8.10 Dodatne določbe lahko vsebuje prodajalčev reklamacijski pravilnik.


9. DODATNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI

9.1 Kupec postane lastnik blaga z izplačilom celotne kupnine.

9.2 Prodajalec ni zavezan nobenemu kodeksu ravnanja.

9.3 Pritožbe kupcev se rešujejo prek [email protected]; odgovor prejme na isti naslov.

9.4 Za izvensodno reševanje sporov je pristojen Tržni inšpektorat Republike Slovenije (Dunajska 54, 1000 Ljubljana, www.tirs.gov.si). Platformo EU za spletno reševanje sporov najdete na http://ec.europa.eu/consumers/odr.

9.5 Kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 je Evropski potrošniški center Slovenija (www.epc.si).

9.6 Prodajalec prodaja blago na podlagi obrtnega dovoljenja; nadzor izvajajo pristojni organi (AJPES, Informacijski pooblaščenec, Tržni inšpektorat RS).

9.7 Kupec prevzema tveganje spremembe okoliščin v smislu 112. člena OZ.


10. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

10.1 Prodajalec izpolnjuje dolžnost obveščanja po 13. členu Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) v ločenem dokumentu o zasebnosti.


11. POSLOVNA OBVESTILA IN PIŠKOTKI

11.1 Kupec soglaša z obveščanjem o blagu in storitvah ter s prejemanjem trženjskih sporočil na svoj e‑poštni naslov.

11.2 Kupec soglaša z namestitvijo piškotkov; soglasje lahko kadarkoli prekliče, če spletna stran deluje brez njih.


12. DOSTAVA

12.1 Komunikacija s kupcem poteka prek njegovega e‑poštnega naslova.


13. KONČNE DOLOČBE

13.1 Če pogodba vsebuje mednarodni element, stranki soglašata, da se razmerje ravna po pravu Republike Slovenije; to ne omejuje varstva potrošnika po obveznih predpisih.

13.2 Neveljavnost posamezne določbe ne vpliva na veljavnost preostalih določb; neveljavna določba se nadomesti z veljavno, ki je namenu najbližja.

13.3 Kupoprodajna pogodba in poslovni pogoji se arhivirajo v elektronski obliki in niso dostopni.

13.4 Kontaktni podatki prodajalca: za dostavo Bagalio, Krenova 210/64, 602 00 Brno, CZ, e‑pošta [email protected].


V Brnu, 2. 1. 2025

Akceptujeme karty VISA Akceptujeme karty Mastercard Akceptujeme karty Maestro Akceptujeme Google Pay Akceptujeme Apple Pay