Pogosta vprašanja

Moje naročilo

Nisem prejel/-a potrditve naročila, kaj naj storim?

Dostava potrditve naročila traja nekaj časa. Če potrditve naročila ne prejmete na isti dan, ko ste izdelek naročili, nas prosim kontaktirajte. Če je bilo vaše naročilo uspešno oddano, se na zaslonu prikaže obvestilo »Odlično, vaše naročilo je bilo oddano :)« in pregled vaših kontaktnih podatkov za preverjanje.

Kdaj bo moje naročilo odposlano? Kakšen je dobavni rok?

Pri predogledu izdelka imate pri vsaki različici možnost, da kliknete na povezavo »Kdaj prejmem izdelek«, kjer navajamo predvideni datum dostave izdelka do vas z vsemi ponujenimi načini prevoza. Na splošno velja, da če je naročilo oddano na delovni dan dopoldne, je lahko izdelek odpremljen še isti dan, če je na zalogi v centralnem skladišču ali v poslovalnici v Brnu. Več informacij o razpoložljivosti in odpremi izdelkov najdete v razdelku Razpoložljivost izdelkov.

Naredil/-a sem napako v naročilu (napačen e-mail, telefon, način plačila, napačno število kosov, druga barvna različica), kaj lahko storim?

Pred oddajo naročila priporočamo, da vse navedene podatke in izbrane možnosti še enkrat zelo skrbno preverite. Če kljub temu ugotovite, da ste naredili napako, ne paničarite in nas čim prej kontaktirajte. Skupaj lahko rešimo vašo težavo.

 

Izbira izdelkov

Ali bo barvna različica izdelka, ki sem jo naročil/-a, videti popolnoma enako kot izdelek na sliki v e-trgovini?

Glede na to, da vsako oko barvo zaznava drugače, je mogoče, da se bo izdelek, ki ste ga naročili, v resnici barvno razlikoval od prikazane fotografije. Barve so lahko popačene tudi zaradi tehnike – odvisno je od nastavitev fotoaparata v trenutku fotografiranja in tudi od nastavitev ter uravnoteženosti barv na vašem zaslonu.

Kje najdem podatke o dimenzijah prtljage?

Dimenzije prtljage so navedene v pregledni tabeli »Parametri«, ki se nahaja desno od opisa izdelka. Če dimenzije izdelka niso navedene, to pomeni, da jih nimamo na voljo, ker jih proizvajalec ne navaja.

Ali so dimenzije kovčkov navedene vključno s kolesi/ročaji?

Če ni navedeno drugače (npr. če v tabeli Parametri ni izpolnjeno polje »Notranje dimenzije«), so v dimenzije prtljage všteti tudi njeni štrleči deli (kolesa, ročaji). Dimenzije kovčkov torej praviloma navajamo kot maksimalne.

Ali so trpežnejši tekstilni ali trdi kovčki?

Trdi kovčki, še posebej tisti iz polikarbonata, so bistveno bolj trpežni kot tekstilni kovčki. Njihova dodatna prednost je tudi dejstvo, da trda lupina v močnem dežju ne premoči, medtem ko tekstil premoči. Več o tem si lahko preberete v članku o materialih za potovalne kovčke.

Kateri material za kovčke je najlažji/najbolj trpežen?

Nedvomno najbolj trpežen in najlažji material za kovčke je polikarbonat, ki je hkrati tudi prožen.

 

Vračilo blaga, reklamacije

Želim vrniti/zamenjati kupljen in nerabljen izdelek. Kako naj postopam?

Če izdelek ne ustreza vašim pričakovanjem, ga lahko seveda vrnete. V tem primeru ga preprosto pošljite nazaj na naš naslov Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 60200 Brno. Izdelku priložite kopijo računa in izpolnjen obrazec Odstop od kupoprodajne pogodbe. Če želite izdelek zamenjati, je postopek enak, le da dodatno navedete informacije o tem, kateri konkreten izdelek in v kakšnem številu želite prejeti, ter način, kako boste poravnali morebitno doplačilo (po povzetju ali z nakazilom).

Na kupljenem izdelku se je očitno pojavila napaka, kakšen je postopek za reklamacijo?

Izdelek, ki ga reklamirate, zapakirajte tako, da se med prevozom do nas ne bi še bolj poškodoval. Pošiljko pošljite skupaj s kopijo računa (ali številko naročila) in spremnim dopisom z opisom napake na naslov Poslovalnica Bagalio, Křenová 210/64, 602 00 Brno. Takoj ko reklamirani izdelek prispe k nam, vas bomo kontaktirali in se dogovorili o nadaljnjem postopku.

Kako dolgo je garancijsko obdobje za kupljene izdelke?

Garancijski rok za kupljene izdelke je zakonsko določen na 24 mesecev od datuma nakupa. Nekateri proizvajalci nudijo tudi podaljšano garancijo. Garancijski rok je pri vsakem izdelku v e-trgovini naveden v tabeli »Parametri«. Informacija o dolžini garancije je prav tako navedena neposredno na embalaži ali etiketi izdelka.

 

Drugo

Kakšne so dovoljene dimenzije ročne prtljage?

Vsaka letalska družba določa svoje pogoje za prevoz ročne prtljage, zato močno priporočamo, da si pred nakupom prtljage poiščete konkretne podatke v poslovnih in prevoznih pogojih prevoznika, s katerim nameravate leteti. Dimenzij za ročno prtljago, ki jih določa IATA (International Air Transport Association, Mednarodno združenje letalskih prevoznikov), ni nujno, da jih vse letalske družbe upoštevajo. Nekatere dimenzije navajamo v našem pregledu dimenzij ročne prtljage.

Ali lahko s kovčkom s štirimi kolesi vozim tudi po dveh kolesih?

Tega ne priporočamo. Pri vožnji po dveh kolesih se kovček s štirimi kolesi obrablja. Kolesa se tako zelo hitro obrabijo. Še posebej pri večji obremenitvi lahko pride tudi do njihove mehanske poškodbe. Morebitna reklamacija na podlagi takšne ugotovitve morda ne bo priznana. Izjema so kovčki s štirimi kolesi, pri katerih je izrecno navedeno, da so njihova kolesa zasnovana tako, da se lahko kovček vozi tudi po dveh kolesih.

Pozabil/-a sem številčno kodo, ki sem jo nastavil/-a na ključavnici kovčka, kaj naj storim? Ali se da kovček kako odpreti?

V tem primeru je edina možnost, da preizkusite vse številske kombinacije (skupaj 1000). Če želite kovček odpreti in ga še naprej uporabljati, začnite z 0-0-0, nato 0-0-1 in nadaljujte do 9-9-9. To traja približno eno uro.

Ali zagotavljate pogarancijski servis ali popravila izdelkov?

Pogarancijskega servisa izdelkov običajno ne zagotavljamo, mogoč je le za izbrane znamke in po dogovoru.

Ali prodajate nadomestne dele?

Nekatere nadomestne dele lahko dobimo od proizvajalcev. O razpoložljivosti in ceni nadomestnega dela, ki ga iščete, lahko povprašate neposredno v našem oddelku za reklamacije, ki upravlja skladišče nadomestnih delov. V povpraševanju prosimo navedite konkretne informacije o iskanem nadomestnem delu (znamka, model, vrsta in število).

Niste našli odgovora na svoje vprašanje? Pišite nam!

Akceptujeme karty VISA Akceptujeme karty Mastercard Akceptujeme karty Maestro Akceptujeme Google Pay Akceptujeme Apple Pay